czwartek, 8 listopada 2012

FILMOWY KONKURS 4


OGLĄDAJCIE FILM / ODPOWIADAJCIE NA PYTANIA / WYGRYWAJCIE NAGRODY

CZWARTE PYTANIE FILMOWE

4. Czy w decoupage’u klasycznym używamy przede wszystkim papieru czy raczej serwetek ?


NA ODPOWIEDZI PRZESŁANE @MAILEM NA ADRES

gumkistempla@gmail.com

CZEKAMY DZIŚ DO GODZINY 21:00 / Z NADESŁANYCH ODPOWIEDZI 
WYLOSUJEMY PIĘKNĄ GUMKĘ STEMPLA MONTAŻOWNI

UWAGA - wysłanie odpowiedzi mailem uprzejmie prosimy potwierdzić komentarzem pod postem, by tym razem żadne zgłoszenie nie zniknęło w czeluściach internetu!



10 komentarzy:

  1. Moja odpowiedź już jest:)Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłane :)

    Sposób losowania macie obłędny, nie brałam jeszcze udziału w konkursie, ale losowania obejrzałam wszystkie :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedź wysłałam :).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałem o komentarzu :) - mail wysłany ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja odpowiedź poszła właśnie do Was. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się ...bym nie zginęła w czeluściach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wysłałam odpowiedź.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysłane :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń