środa, 7 listopada 2012

FILMOWY KONKURS 3


OGLĄDAJCIE FILM / ODPOWIADAJCIE NA PYTANIA / WYGRYWAJCIE NAGRODY

TRZECIE PYTANIE FILMOWE

3. JAKIEJ PASTY STRUKTURALNEJ UŻYTO DO DEKORACJI SKRZYNKI ?


NA ODPOWIEDZI PRZESŁANE @MAILEM NA ADRES


CZEKAMY DZIŚ DO GODZINY 21:00 / Z NADESŁANYCH ODPOWIEDZI 
WYLOSUJEMY PIĘKNĄ GUMKĘ STEMPLA MONTAŻOWNI

UWAGA - wysłanie odpowiedzi mailem uprzejmie prosimy potwierdzić komentarzem pod postem, by tym razem żadne zgłoszenie nie zniknęło w czeluściach internetu!



7 komentarzy:

  1. No to moja odpowiedź poleciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. odpowiedź przesłałam mam nadzieje że teraz los się do mnie uśmiechnie :)tak jak pisałam w mailu dziękuję ze wspaniałe filmiki dzięki nim dowiaduje się wielu niezbędnych rzeczy w starotworzeniu nowych rzeczy :)samouk Marta P :) http://lawendowe-zacisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłałam odpowiedz:) pozdrawiam Wioletta

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja odpowiedź właśnie do Was poleciała!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń